Metody dostawy


Za obsługę logistyczną sklepu odpowiada Rea Art Logistics, firma z wieloletnim doświadczeniem w zakresie logistyki i transportu dzieł sztuki. Dostawy realizujemy za pośrednictwem sprawdzonych firm kurierskich i zaufanych podwykonawców. Płatność za transport następuje przy opłaceniu zamówienia. Z uwagi na bezpieczeństwo Twoich zakupów, wszystkie obiekty z wyjątkiem plakatów są pakowane i wysyłane pojedynczo. O rozpoczęciu realizacji wysyłki poinformujemy Cię mailowo.


Większość obiektów wysyłamy w ciągu 48h od daty zaksięgowania przelewu na koncie, maksymalny czas wydania zamówienia kurierowi to 5 dni roboczych. Czas dostarczenia przesyłki w Polsce to zwykle 2 dni robocze. Po nadaniu przesyłki otrzymasz maila z numerem listu przewozowego, który pozwala na śledzenie paczki on-line.


W szczególnych przypadkach przy obiekcie znajduje się informacja poproś o indywidualną wycenę transportu. Brak podanej na stronie ceny transportu wynika ze specyfiki obiektu. Z uwagi na bezpieczeństwo zakupionych przedmiotów dostarczamy je naszą wyspecjalizowaną flotą Rea Art Logistics. Podaj naszemu pracownikowi kod pocztowy doręczenia, a wrócimy do Ciebie z najlepszą ofertą transportu.
Wszystkie nasze transporty są ubezpieczone.


Możliwy jest odbiór osobisty obiektów w naszej siedzibie przy ulicy Pięknej 1 A– wystarczy zaznaczyć tę opcję przy zamówieniu. O możliwości odbioru powiadomimy Cię osobnym mailem. Szacunkowy czas przygotowania obiektu do odbioru to 1-3 dni roboczych. Przy odbiorze zakupionych obiektów wymagamy okazania dokumentu potwierdzającego tożsamość. Obiekty mogą zostać wydane nabywcy lub osobie posiadającej pisemne upoważnienie. Odbiór osobisty jest bezpłatny.